1403-04-31 09:36
168
0
90766
یک‌‎میلیون و صد هزار تن خوشه طلا تولید شد؛

خرید تضمینی ۱۹ هزار میلیارد تومان گندم گلستان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان از خرید تضمینی یک‌میلیون و یک‌صد هزار تن گندم تولیدی به ارزش ۱۹ هزار میلیارد تومان در استان خبر داد و گفت: همان‌طور که پیش‌بینی شده بود تولید در گلستان رکورد زد.

روح‌اله مهری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» با اشاره به وضعیت تولید گندم در استان اظهار کرد:  خرید تضمینی گندم در گلستان از مرز یک‌ میلیون و یکصد هزار تن عبور کرد.

وی با اشاره به خریداری گندم از ابتدای فصل برداشت گندم تا پایان روز شنبه ۳۰ تیرماه گفت: در این مدت یک میلیون و یک‌صد هزار تن گندم به ارزش ۱۹ هزار میلیارد تومان به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان از پرداخت ۸ هزار و ۲۳۵ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران استان خبر داد و افزود: تلاش داریم باقیمانده مطالبات کشاورزان گندمکار استان به زودی پرداخت شود.

مهری با اشاره به اینکه رکورد تولید و خرید تضمینی گندم در دولت سیزدهم شکسته شده است، گفت: همان طوری که کشاورزان در تحقق شعار سال برای جهش تولید به خوبی پای کار آمدند تلاش مسئولان نیز قدردانی از زحمات آنها با پرداخت مطالبات‌شان است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.